Friday, July 28, 2017

you don't even know what you just lost, you don't even know what you just had, you don't even know and that's what's bad


Käisin eile peol. Stand up komöödiašõu oli vägev, keegi rääkis lapsepõlveseigast, mis on nii paganama relatable. Mäletad küll, väikesena vaatasid perega koos filmi ja siis tuli 18+ stseen ja su vanemad higistama hakkasid. It was so funny. Me jõime seltskonnaga lugematu arv kokteile ja shotte, aga eneselegi üllatuseks I stayed borderline sober. Kuid õhtu võttis siiski kannapöörde.

Läksime Kristinaga tülli. Ma ütlesin kellelegi väikese valge vale, sest ma ei pidanud õigeks, et too inimene teaks anything sellest, kuidas läheb vastassooga. Noh, sõbranna blew my cover ja ma olin pahane ja nähvasin talle, kui ta hiljem midagi mult küsis. Sealt läks lumepalli efekt. Meie tülid ei ole kunagi midagi väga tõsist, me oleme olnud parimad sõbrannad üle 10 aasta, me oleme yin yang, hingesugulased, BFFs for life. Asja tegid hullemaks kõrvalseisjad. Ma saan aru, et nemad ei tea, et selline suhtlusviis on meil normaalne, me lepime alati ära. Nad sekkuvad alati kui nad peaksid just eemale hoidma, sest nad ainult make matters worse. Sa võiksid siinkohal öelda, et ärge märatsege omavahel siis teiste nähes. Märatseme küll. Prolly vanadekodusse välja.

Mind kutsuti välja laevale pühapäeval, ülemus helistas ja küsis, kas oleksin nõus. Ehk siis 3 päeva teises vahetuses ja oma vahetus peale. Vastasin jaatavalt. Krissu läheb nagunii ise ka varsti laeva, isa on Belgias tööl ja ema lendas kaugele Siberisse ära terveks kuuks. Ja mul ei ole enam mu kassipoissi ka, who'd keep me company. Ülejäänud sõbrad on kas Pärnus või Tallinnas, seega it's boring af Viljandis. Ja laeval olen väga rõõmus. Lähen nüüd teise vahetusega charter kruiisi raames Riiasse ja hiljem oma vahetusega lähen viimast korda kaugele Gotlandile Visbysse.

Eile I beat my face for gods. Tavaliselt ma ei kanna nii palju jumestuskreemi, aga eile kogemata juhtus kaks kihti. Polnud tegelikult palju, sest see Fit Me jumestuskreem on väga kerge katvusega. Esimest korda üle pika aja panin midagi laugudele. Endale üllatuseks jäi kaunis. Mulle väga meeldib Kylie Jenneri silmameik, pikad ripsmed ja bronzed silmad. Üritasin imiteerida. Lauvärve mul ei ole. Võtsin oma päikesepuudri ja highlighteri ja tegi oma töö ära. Otsustasin panna oma vana YSL tumelillat huulepulka ja lõppkokkuvõttes sain sellise tulemuse, mida tuubi iluvlogijad nimetavad "Fall Make Up Look". Ei meeldi huulepulk, sest paistab läbi. Tahaks sellist värvi matte liquid lip huulepulka, mida Kylie Jenner toodab. Kourt K lip kit on matt ekvivalent sellele YSL omale, mis mul on. Kas keegi tahaks selle mulle kinkida.



No comments:

Post a Comment