Monday, July 17, 2017

Lõuna-Eesti roadtrip DAY 1 - AHHAA, Luke mõis, Maanteemuuseum, BAEWATCH


Enne kui ma hakkan roadtripist rääkima tahaks ma ära mainida how fucking sad I am selle hollandi 20-aastase jalgpalluri Appie Nouri pärast, kes arütmia tõttu keset mängu kliinilisse surma vajus ja hapniku puuduse tõttu sai raske aju vigastuse ja uudistest loeb, et ta ei parane kunagi. Ma ei ole neuroloog küll aga füsioloogia ja neuropsühho loengutes räägiti aju plastilisusest ehk neuronite vahelised kahjustunud aksonid suudavad taas end parandada ja taastada vajalikud ühendused sünapsite tekkeks am i right? See on tõenäolisem küll laste puhul, kelle aju alles areneb aga god I hope ta paraneb täielikult. get it together, 21. sajandi neuroteadus ja meditsiin.

Tuleb pikk postitus. Piltide mõttes. Yo girl has a lotta them. Käisin Krissu, Edle ja Gerliga Lõuna-Eesti roadtripil. See nägi välja täpselt selline nagu ma oma peas ette kujutasin daydreaming koolis loengu ajal. Tahtsin käia muuseumites ja lossides, mis jäävad kodukandist lõunasse. 

Tartu jäi meile tee peale ja mõtlesime, et hüppame AHHAA teaduskeskusesse. Seal oli parasjagu inimkehade näitus. Meenutas mulle tänavu kevadsemestril biomeedikumi lahkamisruumides toimunud füsioloogia tundi, kus laipu näidati. Oli kena. 


Seal oli superäge atraktsioon, istud sõbrannaga toolidele, tõmbad trossist ennast lakke, lased trossi lahti ja lendad alla. Ja Krissu mu kõrval nagu ikka showing off her newest air max kicks


Teinesihtpunkt oli Nõo vallas olev Luke mõis. See on üle 800 aasta vana ja seal on nende aastate jooksul elanud põhiliselt kaks suguvõsa. Tänaseks kuulub riigile ja populaarne pulmade pidamise koht nagu me ise nägime. Ilmusime squadiga platsi ja kogemata crashisime kellegi pulmad. Jäime pulmafotograafi kaamera ette ka. Kahjuks ei saanud selle tõttu väga mõisat ennast uurida, aga sealsed töötajad lubasid meil vaikselt selle ümbruses hiilida so we did that.






Ta juuksed on gorg af


Tuvikesed


Mõisa tagaaias oli see majestic creature






Järgmisena külastasime Kanepis asuvat Eesti Maanteemuuseumi. See oli superäge. Raudteed, sillad, vehicles from the past.. läksime ajas tagasi mõneks ajaks. Aga mitte enne, kui olime söömas käinud. 


Nothing fancy. Sellest teemajast algaski see košmaarne liigsöömine terve selle roadtripi ajal, no ragrets tho








imagine running over ur ex in this baby


Bensiinijaam



Sellised bussid võiksid endiselt liikvel olla, vaata kui lahedad, vintage af


Midagi vormelisõpradele such as myself a lil bit


Seda bemarit nähes tõmbas seest õõnsaks. Pani kaasa tundma inimesele, kes hukkus in that accident. Kuid siis lugesin silti ja tegelikkuses oli see õnnelik õnnetus, autos olevat olnud vaid juht ja ta ei olnud väga hullusti viga saanud. 


Ah jaa, sõitsime tõllas ka no big deal



Ja lõpetasime esimese päeva Krissu suvilakompleksis Võrumaal. Ma olen suur Baywatchi sarja fänn, ainult 3-6. hooaeg küll, sest C.J Parker ja Matt Brody sebisid ja ma olen nende die hard shipper. Ja millalgi ma lubasin blogis, et ostan omale paganama punase trikoo ja jooksen sellega see suvi ringi. Siin ma olen.






Me oleme Krissuga muidu vetelpäästja koolituse teinud. Mitte et sa küsinud oleksid. We ain't noobs.


No comments:

Post a Comment