Thursday, July 27, 2017

test my will, test my heart, let me tell you how the odds are gonna stack up


Pole kirjutanud, sest been outta this world. Nutsin mõned päevad end kajutis magama kuuldes, et Chester Linkin Parkist endalt elu võttis. I got nothing to say, ma olen sada korda alustanud seda postitust. Süda valutab Mike Shinoda ja teiste bändiliikmete pärast. Ma armastan nende lugusid "Numb" ja "Lost In The Echo". Nende kahe loo laulusõnad alati südamesse läinud, sest you can relate to mida Mike ja Chester nende lugudega öelda tahtsid. Vähemalt on Chester nüüd free of his demons. Ja meie peame lihtsalt eluga edasi minema. Fucking hate this shit viimase kahe aasta jooksul. Kogu aeg mingid sitad uudised.

Ema ütles just, et ma olen kõhnaks jäänud. See pole nii. Söön nagu hobune, olen stabiilsed 54 kilogrammi. Põhjus on selles, et tööl on tihtipeale nii, et ma ei jõua päeva jooksul süüa, sest vaba aeg läheb uinakutele või glamming up. Öösel peale tööd aga läheme kolleegidega meeskonna buffeed hävitama. Fucked up eating yes, but nothing for my mom to worry about.

In other news, olen vahepeal salongide vahet jooksnud. Käisin üle pika aja oma kosmeetiku juures, kes tegi mulle ilusad kulmud ja tegi nahale mehaanilist puhastust. Paar päeva nägu punetas ja nüüd it's amazing. Käin ka kord kahes nädalas volüümripsmete hoolduses. So obsessed. Tööl valatakse kogu aeg mind komplimentidega üle nende pärast. Käisin ka Ilupeatuses küüsi korrastamas. 


Nahk on ilusti käitunud viimasel ajal. Minu peamine murekoht on ebatasasused T-tsoonis, sest ummistunud poorid ja jumestuskreem nägi vastik välja. Nüüd aga on nahk beebisile ja mu Maybelline'i Fit Me jumestuskreem applies like a dream.. ma ei tea, kas see on näohoolduse tulemus või mu praeguse skin care rutiini tulemus. Muretsesin omale Clinique 3 step system sarja, nimelt selle Dramatically Different geelkreemi pärast, heard great things. Selles setis on ka puhastav geel ja ülitugeva alkoholi sisaldusega toonik. Toonik on nii fire, et mu nahk, eriti nina osas, literally peels off. Kuivatab. Aga nahk feels great.


Ostsin lõpuks ometi ka The Body Shopi superfoodi sarjast ühe maski omale. Kui ma ei eksi, on neil kuus maski selles sarjas. Ma tahan omale kõiki. Fuken expensive, ligi 30 eurot on üks. Need maskid on inspireeritud ilurutiinidest üle kogu maailma. Mina võtsin omale hiina ženženni ja riisiga klaaristava ja kooriva maski. Treat yo self.


Käisin just parima sõbrannaga Carameli pagariäris saiakesi söömas. Läksin läikiva südamega minema. I love bakeries, aga mul läheb seal alati süda pahaks, sest ma söön nii palju. Tagaplaanil paistavad mu huge boobs sinises crop topis. Tegelikult on need 11-aastasele tüdrukule omased boobs, I just wear bomb bras






No comments:

Post a Comment