Sunday, July 30, 2017

the world is my oyster and I'm a little pearl


Kell on veidi peale keskööd, olen kajutis aboard the ship Tallinna sadamas. Närvis, sest mul ripsmed pudenevad iga päevaga. Siin on mind harjutud nägema bombshell ripsmetega, sest ma olen alati käinud värskelt hoolduses enne vahetuse algust. Nüüd pidingi esmaspäeval minema, aga mind kutsuti tööle ja see on mulle natuke tähtsam kui kaunid ripsmed. Aga ikkagi, fuck you volüümripsmed. I'll still wear em tho

Homme võtame suuna Riia poole. Väga huvitav kogemus. Tavaliselt minnakse sinna autoga või bussiga. Mina ujun sinna. Ilmselt seisame seal terve päeva, võib-olla lähen maha ka. Mul on mõningad töökaaslased töötanud suurtel kruiisilaevadel, mis seilavad mööda maailma ringi. Oled kodust mitmeid kuid eemal. Kui ma kunagi otsustan sellise teekonna ette võtta, siis ma valiksin transatlantic kruiisilaeva. Inglismaalt Ameerikasse. Ma tahaks veel flight attendant ka oma elus olla. I want errythang.

Ma võib-olla ei blogi mõned päevad. Või nädala. idk. Ma olen kas dead tired või pole levi. 



scuse me but im so proud et mu silmameik ei tulnud katastroofiline välja


No comments:

Post a Comment